pühapäev, 20. jaanuar 2013

Kuldne kosmeetikakott

Vahelduseks suurele sisekujundusprojektile noppeid ka mõnedest muudest näputööasjadest, millega ma vahepeal olen hakkama saanud. Ega ei maksa arvata et ma nüüd ainult Tarekest sisustan ja muude asjadega enam üldse ei tegele. :-) Selle kuldsetes toonides kosmeetikakoti ma näiteks tegin juba üle-eelmisel nädalavahetusel, aga omanikuni jõudis ta alles eelmisel nädalal ja siia blogisse alles praegu. Sellel mõttes nagu natuke ajalise nihkega käivad mul need asjad.
Koti omanikuks sai minu täditütar Eneli, kellel oli sünnipäev jaanuari alguses.
Kott sai tehtud samamoodi nagu ma möödunud aasta jõulude eel neid ca 20 tk tegin meie kontori töötajatele. Nendest kottidest sai tookord siis siin juttu tehtud.
Kõigepealt on vaja hunnikut niite-pärleid-paelu-muid vidinaid. Ja efektseid kangaid. Soovitavalt enam-vähem ühte tooni. Siin kasutasin siis valdavalt kutdseid pruune, sekka paar rohelist ja tükikese bordoopunast. Lisaks on vaja ca 30x40 cm tugevamat alusriiet. Siis tuleb valitud kangad crazy-quiltingu stiilis sellele kangale õmmelda - ühel päeval ma seletan detailsemalt, kuidas selle tegemine täpselt välja näeb - see on nüüd lubadus.  Ja siis - hoplaa! - alusta kaunistamist! Mina kasutan kõikmõeldavaid asju alates erinevatest paeltest, efektlõngadest, niitidest, pitsitükkidest, pärlitest, litritest kuni nööpide ja pealeõmmeldavate aplikatsioonideni välja. Siin piiranguid ei ole.
Kui ma olen kogu põhja ära kaunistanud, siis lõikan välja samasuure voodri ja õmblen voodri ning kanga vahele tõmbluku, nii et asi näeks välja nagu toru. Mõlemasse toru otsa õmblen ümmargused riidetükid ja lõpuks näeb valmis kott välja nagu poes müügil olevad laste pinalid. Ümmarguse otsa ja koti vahelise kinnitusõmbluse teen väljapoole, selle saab hiljem sobiva kandipaela abil ära peita.


Valmis kott nägi siis lõpuks välja selline.

Ja siit siis detaile lähemalt:
 Efektpael, pärlid, satiin-mulineega tikitud lillelehed ja -varred ning kollasest metallist pärlikübarad.
 Natuke litreid ja pärle ning Kangadžunglist ostetud lilletupsud.
 Roheline efektpael, pärlid ja organzapaelast tikand.
 Litrid ja efektlõngast tikand
 Efektne pruun pael ja metallik-mulineega tikitud võrk. see viimane on üks igavene jant asi teha, nii et kui kannatlikkust ei ole, siis ei maksa parem proovidagi. :-)
 Pealeõmmeldavad kivikesed.


 Mitut sorti rohelist paela.
Leidsin Kangadžunglist täpselt sobiva kuldse luku ka sellel kotile.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar