esmaspäev, 18. juuli 2016

Näpuotsaga tarbekunsti "Sillerdava saiakese" suvekohviku jaoks

Et kõik algusest peale ära rääkida, pean ma alustama sellest et minu noorim õdekas Andra kolis sel kevadel projekti "Talendid koju tagasi" raames :-) pealinnast tagasi maale elama.
Kasvatab seal nüüd oma perega lapsi ja kanu ja tunneb ennast ülihästi. Ütleb ise, et elu ei saaks enam paremaks minnagi. 
Mul jääb üle teda ainult kadestada, sest eks ma tea ju isegi mis vahe on ärgata Mustamäel paneelmaja korteris tänavamüra ja koerte haukumise peale või Tarekeses linnuvidina saatel. Samuti, et mis maitse on kiirel hommikukohvil kinnises köögis või samal joogil värskes õhus, paljajalu hoovimuru peal astudes.

Minu õe talent peitub oskuses küpsetada. Issand-issand, mida kõike ta kõike praeahjust välja meelitab. Ma ei tea poolte asjade nimesidki, aga maitsevad need sunnikud pagana hästi ja puusale ladestuvad ka tihkelt ja ühtlaselt nagu esmaklassiline voolimissavi. 

Kuna Lihula on koos kõikide teiste Eesti linnade ja alevikega nakatunud suvekohvikute palavikku, siis loomulikult tuleb sellist võimalust oma talendi rakendamiseks ära kasutada!
Lihula valla Kohvikutepäev toimub sel aastal 30.juulil ja Andra on siis seotud Tuudil toimuva pop-up kohviku läbiviimisega.


Ettevalmistused on juba täies hoos - menüüd paigas, kujundus välja mõeldud, temaatilised vidinad tellitud jne. Mina omalt poolt andsin panuse reklaamsiltide tegemisse. Kolisime oma kunstiprojekti papa garaaži ja hakkasime pihta. 

Kõigepealt muidugi pidid kaks teist tähtsat asjameest vajaliku suurusega vineeritükid valmis saagima.










Siis värvisin plaadid valgeks ja pärast seda hakkasime Andraga tekste maalima. Tema lihtsamaid, minu vastutada siis tähtis kohviku nimesilt ise :-)

Plaadid valgeks

Tähtis kohviku nimesilt

Ühistöö 
Valmis sildid said siis sellised:


Nii et kui keegi selliseid peaks 30. juulil Risti-Virtsu maanteel Saaremaa poole sõites või sealt tulles tee ääres selliseid silte nägema, keerake Tuudi külaplatsile sisse ja tehke väike kohvipaus. Peale kohvi ja mahlajookide pakutakse näiteks kindlasti kooki, kiluvõileibu, kreemimuffineid ja vähemalt 5 sorti makroone (nt pistaatsia, sidruni, viski-peekoni jm).





 "Sillerdav saiake" ootab! :-)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar