reede, 3. mai 2019

Kevadiste tegemiste ülevaade VOL 3 - Siurud, Sirtsud ja Säutsud

Enne kui sellekevadise suure linnuparve siia üles rivistan, tahan rääkida sellest, et olen vahepeal teinud natuke tootearendust.
Kui siiani olid mul valikus ainult Siurud ja Säutsud, siis nüüd olen hakanud tegema ka nende kahe vahepeale jäävaid tegelasi, kellele panin nimeks Sirts.
Siurud olid kõige esimesed, mida ma tegema hakkasin. Need on kõige suuremad ja šablooni põhjal on nende pikkuseks nokaotsast sabaotsani 8,5 cm. Tikkides muidugi mõned millimeetrid suurus varieerub, nii võib öelda - 9 cm.
Ja nad on 3,5 cm "paksud".

Sirtsud on kõige uuemad tegelased seltskonnas. Neid ma hakkasin tegema alles selle aasta aprillis ning nemad on 7 cm pikad ja  2,5-3 cm "paksud"


Säutsude arv on tänaseks juba ammu ületanud kolmekohalise numbri ning nemad on kõige tillemad. Nemad on 5,5 cm pikad ja 2 cm "paksud".





Esimesed SIURUD olid tervikuna pärlitega kaetud, aga hiljem, kui ma hakkasin kombineerima pärleid ja tikandit, muutus ka nende välimus.
Tänaseks on kõik Siurud juba tikitud kõhtudega ja ma lasen oma fantaasial pigem kasutatavate värvide pillerkaares möllata.
Kuna Siurude pind on erinevate tehnoloogiate katsetamiseks piisavalt suur, siis nüüd olen juba proovinud ka natuke teistsuguseid lähenemisi. Näiteks osalist organzapaelaga tikandit.

Hetkel on katsetuse faasis üks shibori siidkangaga variant ja kindlasti tahan ka soutashe tehnika nende juures ära kasutada. Igasugused pitsid, kantillid, litrid, metallikniidid, kivikesed ja muu taoline kribu-krabu lisaks. 

SIRTSUDE puhul ma alles vaatan, mis neist saab. Esialgu on nad ka pigem traditsioonilised, ehk siis tikitud kõhtuega ja pärlite-litritega tiibadel, aga mine tea. 
Rohkem erinevaid pärleid ja värve annab nende puhul kasutada küll võrreldes tillukeste Säutsudega. 






SÄUTSUD, nagu eelnevalt mainisin, on kõige arvukam seltskond selles kambas. Need on juba saanud omal moel minu kaubamärgiks. Neid teatakse ja need tuntakse ära. 
Mõni neist on ise nii kuulsaks saanud, et kampsunirevääril passides lausa Rahvusringhäälingusse teleekraanile pääsenud. :-)
Nende tegemine on lust ja rõõm, sest nad on pisikesed ja nunnud. Ja nagu Siurude ja Sirtsudegi puhul - enne viimase pärli paikaõmblemist ei tea kunagi, mis nägu nad lõpuks välja nägema hakkavad.
 

 

 

 
 

 

 

 



Siin on üks parv tegelasi, kelle võib praegu leida hoopiski Pärnust, ILM by Karin (https://www.facebook.com/ILMbyKarin/) juurest peesitamast ja suve ootamast. 
 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




  



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar