neljapäev, 2. mai 2019

Kevadiste tegemiste ülevaade. VOL 1 - Juukseklambrite eri.

Siit tuleb nüüd postitus, mis minu enda jaoks on rohkem statistiline, arhiiviväärtusega pildigalerii. 

See kevad on üle mitme aasta olnud loomingulises mõttes erakordselt viljakas, sest uskuge või mitte - mul pole mitte ainumastki lõpueksamit, mis mu aja ja tähelepanu endale rööviks. Olen saanud endale võtta rohkem aega käsitöö tegemiseks, mis on hea, sest muudes elu aspektides on aasta algus ja eriti viimased paar-kolm kuud olnud üsna stressirohked. Võimalus pühenduda vahelduseks millelegi muule kui päevaprobleemidele on säästnud mind hullemast.
Aga see selleks. Pole halba ilma heata ja tõde on see, et usina töö tulemusel on valminud suur hulk kauneid ehteasju, mille siia nüüd jõudumööda üles postitan. Mõned neist on oma omaniku juba leidnud, mõned alles otsivad.

1. SINISTE JUUKSEKLAMBRITE BUUM
Millalgi märtsi keskpaigas postitasin oma FB kontole, kuhu ma ikka oma uuemaid töid üles panen,
pildi paarist sinisest juukseklambrist, mille ma nii möödaminnes valmis olin teinud. See vallandas minu jaoks täiesti arusaamatu siniste juukseklambrite buumi, mille tulemusel ma olin vahepeal lausa sunnitud oma siniste pärlite kogu uuendama. Hakkasid teised otsa saama. :-)
No 1 Buumialgataja numero uno
No 2 Peasüüdlase kaaslane
No 3 Siin üks natuke nihu läinud variant
No 4 Siin jälle üks parem eksemplar
No 5 Seni õnneks viimane päris sinine

Kõik sinised on olnud suurte klambritega, ehk siis sobilikud tõeliselt paksudele juustele. 


2. MUUD VÄRVI JUUKSEKLAMBRID
Õnneks ei taha mitte kõik inimesed endale siniseid juukseehteid. Mõnikord veab ja tuleb hoopis mingit teist värvi ehe teha. Siin veel mõned näited kevadisest skoorist.
See kaunitar sündis täiesti kogemata ja kuna ta on nii ägedat värvi,
siis mul on kogu aeg kiusatus see hoopis endale jätta. Veel pole otsustanud.  
Üks eriti kuninglik punane

Fuksiaroosa eksemplar. 

3. STIILNE MUST
Komplekt. Praktiline kumm ja kaunis pidulik klamber. 

Minu enda tagasihoidlik mustukene

4. ELEGANTNE VANDEL

Selle kummi ma vahetasin kiiresti sobivama beeži vastu välja,
aga pildile jõudis ta kahjuks koleda oranžiga jääda

Katrini kaksikud :-)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar