pühapäev, 19. märts 2017

Igakevadine salliralli on jälle käes

Ma olen tähele pannud et inimesed hakkavad kevade lähenedes väga imelikult käituma. Mõned hakkavad endale poest lilli laua peale vaasi ostma, mõned otsivad alateadlikult kapist värvilisemaid karupükse ja kampsikuid välja, mõned vahetavad talvise kartuli ja grillkana sootuks värvilisemate salatite ja köögiviljade vastu.
Mind näiteks tabab enne kevadet vastupandamatu vajadus endale mõni uus värviline sall või rätik soetada. Mitte et mul neid eelmistest aastatest vähe alles oleks - kapp on puupüsti täis ja ma võiks lausa sallipoe avada, aga ikka tundub et just seda selle kevade oma ei ole. Ja siis ma leiangi ennast jälle kangapoest šifooni- ja tüllirullide keskelt.
Nii ka sel aastal. Kuna Kangadžungel oli hinnad olematuks langetanud, ostsin kohe hulgim. Mine tea, mis mõtted mul veel pähe tulevad.
Siin siis seekordne saak! 4 erinevat kangast, üks ilusam kui teine.
Punase ja rohelisega ei ole jõudnud veel midagi teha, aga plaanid juba on. Kaks kirjut on aga juba valmis. Sellised siis seekord:




Ega siin midagi keerulist ei ole. Tuleb osta selline kangas mis on mõlemalt poolt ühesugune, see paari millimeetri ulatuses servadest ära palistada läbipaistva niidiga - ja valmis ongi! 
Kui juhtub olema kangas, mille pahem pool on kahvatum ja teistsugusem, saab alati teha kahe erineva kangaga rõngassalli või siis samast kangast toru. Kuna mul see heleroheline just selline ongi, siis ilmselt saab sellest üks niisugune sall. 

No ja lisaks sallile, olgu ära mainitud, sai lõpuks valmis ka üks tellimustöö, mida ma alustasin juba veebruaris, aga ajapuuduse tõttu lõpetasin alles mõned päevad tagasi. 
Üks lilla-beežikirju käevõru. 


Edasine kevadperiood kuulub tööle, koolile ja eksamitele. Ja varsti on juba aeg alustada ka aiaprojektide ettevalmistamisega Tarekeses. :-)


1 kommentaar:

  1. Väga ilusad värvilised sallid. Selliseid käevõrusid olen isegi mõelnud oma käppade soojendamiseks.

    VastaKustuta