teisipäev, 23. juuli 2013

Karini käekott

Kõnealune ese läheb minu tegemiste ajaluku kui kõige kauem valminud ese läbi senise ajaloo, sest selle valmissaamiseks kulus peaaegu terve aasta. Napilt mõned päevad jäid puudu, ütleme nii. Ja seda mitte sellepärast et töö oleks hirmus mahukas olnud või keeruline, vaid puhtalt seetõttu et vahepeal sai lihtsalt vaim otsa. No ei suutnud enast kohe kuidagi kokku võtta ja seda asja ära lõpetada. Nii palju muid huvitavaid ideid ja mõtteid tuli ka peale, mida tahtsin kohe-kohe ära proovida ja nii see vaeseke siis seisis ja ootas oma aega.
Mingi aeg võtsin ta uuesti kätte ja siis jälle sai suur osa tööst tehtud, aga enne kinnise tegemist tuli jälle paus sisse. Ma võin öelda et mul otsekohe tuleb igasse tegemisse paus sisse, kui jutt tõmblukkude õmblemise peale läheb. MA VIHKAN TÕMBLUKKUDE ETTE AJAMIST! Nagu... päriselt päriselt.... See on nagu sipelgaga võidu stepptantsu tantsida, nii keeruline. Kogu aeg lähevad õmblused viltu ja luku otste peitmine on üks igavene jamhaade jamhaa. Ühesõnaga, vastik töö. Eriti veel käekoti õmblemise juures, kus pool asjast tulebki käsitsi teha, sest masinaga ei pääse ligi.
Enivei, nüüd on siis kott lõpuks valmis ja siin see siis on:
Ühelt poolt ja teiselt poolt ja lõpuks detail-haaval.


Dekoratiivpael, ehtetoorikud, seemnepärlid

dekoratiivpael, suured pärlid, litrid

Organžapaelast tikand, heegeldatud lilled, dekoratiivpael, swarowski pärlid

Mulineetikand, šifoonist lilled, pärlikarbid

Dekoratiivpael, pits

Litrid

Metallik mulinee, ehtedetail, õmmeldavad dekoratiivkivid

Dekoratiivpael, seemnepärlid, ehtedetailid, paeltikand

Dekoratiivpael, organžapael, seemnepärlid ja pärlid, metallik-mulinee

Organžapaelaga tikitud roosid, seemnepärlid, pits

Organžapaelaga tikitud roosid, seemnepärlid, pits


Tegelikult, kui mõtlema hakata, siis mingi paar aastat tagasi ma hakkasin endale ka ühte samasugust kotti veel tegema (musta ja punase ja hõbedaga), aga see seisab ka - üks pool valmis ja teine pooleli, ning ootab oma aega... Nii et Karini kott nihkub alajaotusse "Kõige kauem valminud ja valmis saanud ese". Taevas ise teab, millal ma selle enda oma ükskord ära lõpetan. Lisaks on mul ju üks sellises stiilis kott juba olemas:
Aga sellel sunnikul läks sang katki, nii et ma pean sellele ka hoopis luku külge ajama ja teistsuguse sangatehnika välja mõtlema, nii et... ei tea ka seda, millal ma selle asjaga ühele poole saan...





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar