teisipäev, 27. oktoober 2015

Heegeldatud äärepitsid

Käesolevat postitust ajendas mind kirjutama kurb tõsisasi et ma jälle kord, selleks et ühte konkreetset käsitööprojekti ellu viia, pidin "külapealt" abi otsima.

Juba ammu pole mingi saladus et mina ja heegeldamine on nagu kaks paralleelset sirget geomeetrias, mis küll kulgevad ühel tasapinnal ja kõrvuti, aga ei kohtu mitte kunagi.
Abivahendiga punumine on enim, mis mind selle suurepärase käsitööliigiga seob.

See kõik ei tähenda aga, et ma heegeldamist kui käsitöökunsti ei hindaks või et see mulle ei meeldiks. Vastupidi, ma tõsimeeli kadestan inimesi, kes selle veidra konkspulga abil igasuguseid imelisi esemeid moodustavad.

Märkimaks minu helerohelistes kadedustoonides lugupidamist oskajate heegeldajate suhtes jagan siia mõned minu meelest üleägedad mustrid, mis soovi korral võib järgi teha. Ei pea vist lisama et tegemist on internetiavarustest leitud materjaliga ja mina ise ei ole neist mitte ühtegi isegi mitte katsetanud.
Ma vist ei pea isegi ütlema, et ma ei saa nendest skeemidest eriti aru. Mingid sambad ja õhksilmused ja nupud ...














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar