esmaspäev, 20. mai 2013

Hiidprojekt "KODU KORDA!" XII "Rapete väljanäitus"

Järgnev postitus ei ole mõeldud nõrganärvilistele, sest sisaldab ohtralt kolepilte jubedatest mööblirapetest, mida ma olen Tarekese erinevatest nurkadest ja nurgatagustest kokku korjanud eesmärgiga uuele elule reanimeerida.
Kõik need, kelle silmad selliseid pooltorakaid nähes vett jooksma hakkavad ja mõte kaugemale ei liigu kui "Lõkkesse!" või "Enne pilbasteks, ja siis lõkkesse!" või "Otse vanarauda!", võiksid nüüd ekraani üleval paremas nurgas olevale ristikesele vajutada ja rahumeeli kööki võileiba tegema minna.
Need inimesed, kes alles jäid, on tõenäoliselt sedasorti tegelased kellel on annet ja taipu asjade sees varjul olevat potentsiaali näha.
Siin näiteks on kaks tumbat. Kujutage ette, et kui neid natuke porolooniga kohendada ja katteriie ära vahetada, millised lahedad asjad siis neist saab. Mul on juba vaimusilmas pildid olemas sellest, kuidas nad Väikepealiku toas välja nägema hakkavad. :-)




See siin on üks äraütlemata vahva tugitool. Eriti sümpatiseerivad mulle selle külgedel olevad põletatud mustrid. Ma polnud sellist enne näinudki. Praegu lebotab selle tooli peal küll peaasjalikult Krunn ja seetõttu on tool kaetud vana riidetükiga (vastasel juhul oleks Krunni villakarvastikku kõik kohad täis), aga kui see korda teha, siis sobib ta meie vahetuppa nagu valatud.







Veel üks tubli toolikamakas. Praegu näeb oma kõhulahtisuse värvi katteriidega ikka tõsiselt rõve välja, aga uskuge mind - istuda on sellel väga mõnus ja ei ole olemas pehmemööblitükki, mida üks stiilne ja ilus katteriie oluliselt parendada ei võiks. Sobib eelmise tooli kõrvale elutuppa. Küsimus on ainult katteriide valikus :-)




Vaat sellel fotol olevast asjast on esimese hooga küll väga keeruline aru saada, et mis see küll olla võiks, aga ma ütlen teile, et see siin on üks tõeline pärl Tarekese lakapealselt. Need nimelt on siin kaks iidvana reformvoodi otsa. Raam on ka täitsa olemas, sirge ja terve pealegi. Ainult vedrudega on lood kehvad. Need me koukisime ära ja viskasime minema. Aga sõber Ulrica juba pakkus sobilikku madratsit sellele.
Mul on tõsine tahtmine see tulevikus Väikepealiku tuppa panna, aga temal kahjuks puudub võime seda voodit juba praegu sellisena näha nagu mina teda peale restaureerimist näen - liivapritsiga puhastatud, siledana, valgeks värvituna ja kuldsete ehisdetailidega. Kirju lapitekk ja kirevad padjad peal.
Sestap ta põtkib praegu vastu ja jorutab, et tema tahab oma totakat lahtikäivat diivanit ikka alles hoida. Aga eks me näe, kui ma selle voodiga ühel pool olen, kas ta siis ka sama jonnakalt oma muhklikku diivanit eelistab.  


Tänutäheks neile, kes selle koleasjade galerii nüüd vapralt lõpuni vaatasid, midagi ilusat ka.
Päikesepaisteliste päevade puhkenurgake Tarekeses. Sel nädalavahetusel ära katsetatud. Väga raske on ennast sealt uuesti tööle ajada, uskuge mind. :-)


1 kommentaar:

  1. Tumba on küll vahva! :)

    Tule ka meile uudistama: https://www.facebook.com/mmaimagic

    VastaKustuta