neljapäev, 3. jaanuar 2013

HIIDPROJEKT "KODU KORDA!" II osa - "Põrandad ja seinad"

Nagu sissejuhatuses lubasin, kiitlen esimese hooga natuke teiste tehtud töödega, ehk et siin loos on peategelasteks FIE nimega Alvar, Väikepealik ja Toriseja.
See tõhus kolmik alustas ilma igasuguse hoiatuseta tagumise magamistoa remondiga ning mina sain asjast kuulda alles siis, kui vana laudpõrand oli lihvijaga üle lastud ja puhtaks tehtud ning seinte pealt kogu kole tapeet maha kistud.
Kahjuks ei jõudnud ma teha before-pilti kogu toast, aga koleda laudpõranda sain ükskord varem pildi peale. Ühesõnaga, enne puhastamist nägi põrand välja selline:
Toriseja rentis Ramirendist lihvija ning palkas FIE Alvari, kes siis põranda puhtaks tegi. Kulus hea hunnik liivapaberit, aga tulemus oli vaeva väärt. Pärast õlitamist (kasutasime Kiilto firma toodet) nägi põrand välja nagu uus. 

Mul oli kohe alguses plaan, et kasutan seda tuba sisustades valdavalt siniseid toone ja seepärast said seinad pärast tapeedi eemaldamist värvitava tapeediga kaetud ja täiesti valgeks värvitud. Mulle tundus, et sellise pretensioonitu fooni taustal tõuseb ilus põrand veelgi rohkem esile ja sinistel detailidel on tulevikus ka palju lihtsam domineerida. Kaltsuvaiba, lapitehnikas kardinate ja muu sellise koduse, õdusa ja natuke vintage-stiilis vidinatega magamistuba peaks sellest siis tulema. Saab näha, kas ka õnnestub. 

Järgmises osas paigaldame Torisejaga rulookardinaid ja ma tutvustan mööblit. :-)


1 kommentaar:

  1. Tikkurila pole päris kindlasti Kiilto, nii et andke andeks lollile. Pildil olev toode on ikka õige, ei tea kust ma selle Kiilto võtsin oma pähe....

    VastaKustuta