pühapäev, 21. oktoober 2018

Segatehnikas pross

Seekord on tegemist ühe huvitava projektiga, millist ma varem polnud teinud. Seetõttu väärib ta minu arvates siin blogis ka eraldi sissekannet. Viimasel ajal ei jõua enam puhtalt ajapuuduse tõttu kõiki töid-tegemisi kajastada. Mõned asjad on lausa suvest saadik ootel, et ma nad lõpuks siia väikesesse arhiivi kirja paneksin.
Sel korral algas tegelikult kõik ühtedest kõrvarõngastest. Nimelt märkasin oma sõbrannal mõni aeg tagasi ägedaid fimosavist (?) tehtud ehteid kõrvas rippumas ja ta mainis, et oleks tore kui saaks kusagilt sellise prossi ka. Kahjuks kõrvarõngaste müüjal ei olevat olnud. Mõeldud-mõeldud. Proovime.
Tegin kõrvarõngastest pildi ja asusin toimetama. Kuna savi ei ole ilmselgelt minu materjal, siis tuli asjale ikka oma nurga alt läheneda.

Ma loodan, et kõrvarõngaste tootja ei pahanda et tema loomingut siin niimoodi esitlen. Kahjuks ei osanud sõbranna enam täpselt öelda kust ta need endale ostis, küll aga kinnitas, et tegemist on kohaliku käsitööga. Muidu paneksin kenasti ja viisakalt viite juurde.
Aga mina siis hakkasin nendele sobivat prossi juurde tegema. Esmalt joonistasin vildi peale kavandi (asi, mida ma tavaliselt kunagi ei tee), siis valisin niidid ja pärlid välja ja kukkusin nokitsema.
Kavandi järgi tikkimine

Värvide ja motiivide jälgimiseks hoidsin kogu
aeg kõrvarõngaste pilti endal silme ees.
Päris paras tegemine oli, aga valmis ta sai ja niisuguseks kujunes. Diameeter 5 cm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar