teisipäev, 28. august 2018

Sinise- ja punasekirju lugu: kala, kristallid ja soutache tehnikas kaunitarid

Suur suvi on praktiliselt läbi ja mina olen vahepeal hirmuäratava hulga asju valmis saanud, mis kõik ootavad, et nad mu blogisse jõuaksid.
Hakkan siis järjest peale ja siit tuleb esimene ports asju, mis nö väljanäitusele pääsevad. Püüan neid kuidagi teemade kaupa jagada, et pisutki süsteemi oleks :-)
Esialgu on värvid need, mille järgi valiku teen ja värvideks seekord sinine ja punane. 
Esmalt saage tuttavaks - minu esimene kalapross. Kõige uuem tegelane, mis valmis tegelikult minu sünnipäeval. 

Edasi üks jäiselt sinistes kristallides käevõru:


Ja lõpuks esmapilgul üsna sarnased, aga kindlasti mitte 1:1 samasugused soutashe-tehnikas prossid ja käevõru. Esmalt sinu-punane pross, mõõtudega 5x7 cm, praeguseks hetkeks asukohaga Tartu maakonnas, Laeval. 
Ja siin selle noorem õde, kui nii võib öelda. Sai valmis hoopis hiljem ja omanik on loomulikult samuti hoopis teine inimene. See pross, mõõtudelt sama suur kui esimene, leidis endale pesa Lääne-Virumaal, Vinnis. 
Ma ütlen alati, et kaht ühesugust ehet mina kunagi ei tee, kui just tegemist ei ole kõrvarõngastega, aga ma pole öelnud, et ma ei tee sarnaseid :-). Siin ongi nüüd tegelikult kaks pealtnäha üsna sarnast, aga tegelikult täiesti erinevat prossi. 

Viimase prossi juurde sooviti ka käevõru, nii et seegi siin. Käevõru laiuseks on kõige laiemas kohas 4 cm, pikkus koos kinnisega on 20 cm.  









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar