teisipäev, 5. detsember 2017

Juukseklambrid, juukseklambrid...

Kui eelmine postitus oli kaelakeedest (peaasjalikult), siis täna on prožektorite säras juukseklambrid.
Kohe terve hulk.
Ma pikalt ei seletagi juurde, näitan niisama :-)
Tegin ühe Melisandre sarja klambri veel, sest see punane on ikka nii lummav. Eelmine selle sarja klamber kadus mul käest nii, et tulejuga taga. See oli väiksem kui praegune ja üldse kõige esimene vidin Melisandre sarjast. Praegu mul on olemas veel üks käevõru sellest sarjast. Eelmises postituses kirjeldatud kaelakee on aga juba mu ema jagu.



Esimene Melisandre sarja juukseklamber














Musta ja kuldsega juukseklamber, sobib kenasti pidulikematel puhkudel juukseid taltsutama.










See klamber sai nimeks Aurora ja kuna mul jäi seda pärlisegu, mille ma tolle klambri tegemiseks "valmis segasin", veel üle, siis ilmselt tekitan ma sarnaselt Melisandrele ja Coral Reefile veel ühe sarja, mille nimeks jääbki siis Aurora.

Minu nikats-telefon kahjuks ei suuda seda ilusat vidinat piisavalt adekvaatselt pildistada ja sestap näeb see tiba udune välja, aga tegelikult on väga-väga ilus.

See mürkroheline kaunitar on tegelikult osa ühest komplektist, kuhu kuuluvad ka kõrvarõngad ja kaelakee. Need on näha siin:




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar