kolmapäev, 6. juuli 2016

Täiesti saadaval asjad

Kuna mul sel aastal on erakorraliselt olnud aega käsitööd teha ka juba enne jaanipäeva, siis olen väheke hoogu sattunud ja nüüd on mul hulk asju valmis, mis endale omanikku otsivad.
Kes endale midagi meelepärast leiab, võtke ühendust. Või kui kellelgi mingeid omaenda erisoove on, andke ka teada.

Esmalt tabas mind vildist ja pärlitest prosside tegemise hoog, sest mulle tundus et mul endal on täpselt paar tükki puudu ja nii see läks. Pinterest, vana veebi-Põrgu, viskas mulle aga aina uusi ja uusi mõtteid pähe, milliseid kõiki võiks teha, ja nii ma siis muudkui nikerdasin.
Köögilaual oli pidevalt selline kaos ja kõik see mees kolis oma taldrikutega elutuppa, sest no kus sa saad siis olla, kui hull köögis käsitööhoogu sattus:


Läbimõõt 6 cm
Läbimõõt 7 cm

Läbimõõt 6,5 cm

Mõõdud 8,5 x 6 cm

Läbiõõt 5 cm

Mõõdud 5 x 5 cm

Läbimõõt 6 cm

Läbimõõt 6,5 cm

Läbimõõt 6,5 cm

Läbimõõt 7 cm

Mõõdud 5,5 x 6 cm

Mõõdud 4 x 8 cm










































































Lisaks prossidele olen ma joonelt valmis saanud ka mitu kaelakeed:
Kee pikkus 53 cm, ripatsi läbimõõt 5 cm

Kee pikkus 53 cm, ripats 3,5 (+ narmad 2cm) x 4 cm












Kee pikkus 50 cm, ripatsi
mõõdud 3,5 x 4 cm























Ja seegi pole veel kõik!
On juukseklambreid saadaval. Näiteks sellised:
Mõõdud 4,5 x 10 cm











Mõõdud 4,5 x 11 cm













Asju tuleb muudkui juurde ka!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar