pühapäev, 26. aprill 2015

BLOGI NIMI MUUTUS!

Tähelepanu, tähelepanu!
Kuigi minu praegune sissekanne on oma sisult enam-vähem sama efektiivne kui teade ühe tuntud Eesti internetiteenuse pakkuja kodulehel "Internetiteenuse katkemisest andke meile teada meie kodulehel, saates e-kirja järgmisele aadressile...", mainin ma ikkagi ära et blogi pealkiri ei ole enam KÄSITÖÖVABRIK, vaid et uueks pealkirjaks on KÄSITÖÖMESILANE.

Sellel on kaks põhjust.
Esiteks - juba pikemat aega häirib mind see, et keegi kodanik on teinud endale Facebookis samanimelise lehekülje ja reklaamib sellel mitmesuguseid käsitöötooteid. Sellel Käsitöövabriku nimelisel leheküljel ei ole minu blogiga mitte midagi ühist (peale käsitööteema) ja segaduse vältimiseks ma pigem muudan enda virtuaalse kodu pealkirja.
Teiseks - kuna ma pärast õpingute alustamist niikuinii oluliselt vähem näputööd teen, siis on minu arvates üsna kohane, et ma masstootmisele viitava "vabriku" rohkem ainueksemplaridele viitava usina "mesilase" vastu vahetan.

Google, nagu selgub, ei arva minu nimevahetusest muidugi mitte midagi, nii et praegusel hetkel annab ta jätkuvalt vana ja harjumuspärase otsingusõnaga "käsitöövabrik" viite siia, samas kui "käsitöömesilase" peale ei reageeri ta hoopiski mitte. Tõenäoliselt peaksin ma kuhugi mingi linnukese tegema et seda muuta, ja see vajalik koht on leitav kusagilt täiesti avalikult kättesaadavast kohast, näiteks Google peakontori haldusosakonna puhkenurgas seisva kohvimasina kõrval oleva suhkrutoosi taha pandud filtripaki tagumiselt küljelt ning on puhtalt mu oma lohakus, et ma seda sealt otsida ei oska.

Ja kuniks ma seda kohta otsin, kõlbab see vana otsingusõna ka. Peamine on siiski see, et kõik kes minu tegemiste vastu huvi tunnevad, tee jätkuvalt siia üles leiaksid.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar