neljapäev, 10. märts 2011

Mobiilikott väikesele preilile

Lühike ülevaade ühest fancyst roosast mobiilikotist, mille ma Evelini tütrele tegin.

Ehk et kui ma Janne tütrele tehtud roosa mobiilikoti pildi FB-sse üles panin, siis nõudis Evelin enda tütrele ka samasugust :-). See on ikka nii, et ühest heast asjast võib pärast mitu tellimust tekkida. Nähtud-tehtud mitu korda.
Samasuguseid asju ma muidugi kunagi ei tee, selles mõttes on minu tehtud asjad kõik unikaalsed. Evelini tellimuse jaoks mul piisavalt blingi roosat materjali kodus enam polnud, kuna mul aga oma jaapani-eemalise projekti jaoks niikuinii Abakhani minema pidin, siis ei olnud muret.
Leidsingi luksusliku välimusega sobiva riide. Tegelikult küll mõeldud eelmainitud projekti tarvis, aga ostsin rohkem, et saaksin Evelini tellimuse ka samast riidest valmis teha.
Kuna kangas oli nii efektne, siis eriti mingeid muid lisandeid sinna juurde ei plaaninud.
Mul oli kodus varasematest varudest ühte veidi idamaise alatooniga punast paela, selle otsustasingi siis ainsa detailina kotile peale õmmelda.
Kandiga jälle ääristasin servad ära, peitepistega kinni nagu ikka:
Ja valmis oligi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar