reede, 3. mai 2019

Kevadiste tegemiste ülevaade VOL 2. Prossid ja keed



Kevadiste toimetuste arhiveerimine lökontinjuee.... :-)
Sedapuhku kogun siia kokku kõiksugu erikujulised ehted, peamiselt prossid, millega olen vahepeal hakkama saanud.

1. LILLELINE KEVAD
See kevad on võrreldes eelmistega huvitav veel ka sellepärast, et ma pole kunagi varem pidanud tegema nii palju lilledega ehteid. See on mõnevõrra üllatav, sest õied on iseenesest ju kõige tavalisem motiiv ehete puhul.
See on üks minu enda suuri lemmikuid. Ise ka imestasin, kui hästi see
välja kukkus. Taheti elulõngasid ja mina ütlesin: "Saagu elulõngad!" :-) 
Lihtsalt üks mõnus näpuharjutus. 

Piibelehed on osutunud populaarseks, aga see pole
mingi uudis. 

Kus on, sinna tahetakse juurde 
Olemuselt abstraktne, kuid sedagi saab ju
 lilleks pidada. 
Tilluke näpuharjutus
   
2. ABSTRAKT
Selliseid abstraktsete kujudega asju ma nimetan mõnikord ka "üllatuskülalisteks", sest tegelikult selgub nende lõplik kuju ja väljanägemine alles siis kui viimane pärl on paigas. Isegi kui ma teen endale mingi skeemi ette, on üsna kindel, et mingil hetkel tuleb mul jooksvalt palju parem mõte. Põhjuseid selleks võib olla mitmeid, nt ei sobi mingid pärlid plaanitud kavandiga kokku või tundub mulle esialgne kavand lihtsalt täieliku möödapanekuna. Igatahes hälbin ma sellistel juhtudel ilma igasuguse kahetsuseta teelt ja lasen asjadel omasoodu kulgeda. 
Tulemus üllatab mind alati ennastki.   
Ma isegi enam ei mäleta, missugune see plaan alguses oli :-)

Selle prossi juures suutsin enam-vähem esialgsest
visandist kinni hoida 
See pole tegelikult üldse pross, kuigi võiks vastupidist arvata. See siin on
väike juukseklamber. 
Üle tüki aja jälle üks soutache-tehnikas kaelakee.
Värvid on tegelikult palju kirkamad kui fotol näha. 
3. MINU PERE JA MUUD LOOMAD
Siin on lõpuks veel paar päris huvitavat projekti, mis väärivad äramärkimist. 
Eriti tahan ma siinkohal rääkida sellest kassist, mille kavandit ma viis korda ümber tegin, kolm korda üles harutasin ja lugematu arv kordi mõtlesin, et persse see plaan üleüldse. 
Pildil on nüüd järjekorras kuuenda kavandi järgi valmis saanud asi ja ma ütlen ausalt - ma ise pole sellega ikka veel päris rahul. 

Tõesti isepäine kass


Mesimummud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar