kolmapäev, 21. september 2016

Ettevalmistused suurürituseks. Vahepeatus prosside, keede ja võrudega

Nüüd on see siis ametlik - Käsitöömesilane läheb oma asju ja vidinaid ise turule müüma. Pärast pikki mõttepause ja kõhklusi otsustasime kolleeg Sigritiga, kes on muide Baltimaade parim heegeldatud mütside meister (veenduge ise, kellel FB olemas on: Sigriti nikerdused), koondada niiütelda kõik positiivsed jõud ja minna oma kaubaga välja Tallinna Käsitöömessile, mis toimub 02.-04.detsembril Tallinna Lauluväljakul. Nii et kõik huvilised - sealt käsitöötelgist, täpsemalt öeldes käsitöötelgi müügiboksist nr 555 leiab mind (meid) üles. Milliste vilede ja kelladega me oma kaubamaja kohapeal särama lööme, seda me veel mõtleme, aga igatahes oleme me seal olemas!
Kellel iganes on siis vaja jõulukinki sõbrale või perele või iseendale midagi ilusat ja originaalset jõulupeoks, siis see on koht, kust leiab kindlasti midagi sobivat.

Aga see tähendab muidugi seda et kuna ma pole kunagi asju nö ette ja hunnikusse valmis teinud, siis nüüd on mul käed-jalad tööd täis nagu kajakaparvel kalalaeva saabudes. Ideesid on sadu, ei tea kohe ise ka, kuhu suunas tormata. Korraga on pooleli vähemalt 6-7-8 asja, mida siis katsetan ja valmistan.
Suur hunnik asju on juba valmis ka, mida siin nüüd vaadata võib ja ausalt öeldes - kui mõni neist ka enne messi endale omaniku leiab, siis mina olen kll rõõmus :-)

KÄEVÕRU
Esialgu üksainuke, aga kindlapeale tuleb neid juurde. Kõik saavad olema ainulaadsed üksikeksemplarid nagu see siin. Neid ei tule palju, võibolla 5-6 tk, sest nende tegemine võtab päris kaua aega.



VILDIST KAELAKEE
Selle juurde on mul kiusatus ka veel kõrvarõngad ja käevõru teha, niivõrd kift tuli see minu arvates välja. Sarnases stiilis kaelakeesid tuleb kindlasti juurde ja tõenäoliselt ka prosse.




HUNNIK PROSSE
Prossid, mu lemmikud! Sobivad igasuguste ühevärviliste mantlite peale, mida eestlased külmal ajal kannavad. Sallide juurde kaunistuseks ja niisama reväärile või rinda. Mütsi peale ka, kui soovitakse. Pluss villased kleidid, sviitrid, vestid, pintsakud.... kuhu iganes selline värvilaik ära kulub. 

Vildist prossid


 






Segatehnikas ja ristpistes prossid







Lisaks saab kindlapeale soetada endale ühe praktilise keeliku (neist ma räägin ühes järgmises postituses, et mis need sellised on) või unikaalse kosmeetikavahendite hoiustamise koti (sellisest olen eelnevalt rääkinud SIIN POSTITUSES).

Püsige lainel! 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar