neljapäev, 2. mai 2013

HIIDPROJEKT "KODU KORDA!" XI "Järgmine tuba!"

Tarekeses valitseb hetke kohutav segadus. Öeldakse, et kõige pimedam hetk öösel on just vahetult enne koitu. Seda tarkust järgides laiub ka Tarekeses kõige suurem segadus just enne seda, kui ma oma remondibuldooseriga järgmist osa majast puhtaks lükkama hakkan.
Minu õmblusmasin on näiteks hetkel kööki kolitud. Väikepealik on sunnitud magama vahetoas (seda võiks küll tinglikult ka suureks toaks või elutoaks nimetada, kui ta nii väike ei oleks), samasse on ajutiselt mahutatud ka üks suur riidekapp. Kaminatoa seina ääres on laialilammutatud kirjutuslaua jupid. Kõikjale majja on ülima logistilise täpsusega ära paigutatud hunnik kaste, kotte, karpe ja muud väiksemat träni.
Lühidalt öeldes - hiidprojekt "Kodu korda!" liikus edasi järgmisesse etappi ehk me võtsime käsime Väikepealiku toa.
Nädalavahetusel haarasime juba teisest osast tuttava FIE Alvari kraedpidi Tarekesse kaasa, Toriseja rentis Ramirendist vajalikud relvad ja nii see algas. Väikepealik oli endale pinginaaber Marise näol ise abiväge palganud.
Mina isiklikult eriti selle nädalavahetuse töödes kaasa ei löönud, nii et järjekordselt kiidan ma siin sissekandes hoopis teisi tegijaid: Alvarit, Väikepealikku ja Marist. Torisejat ei maini ma selles nimekirjas puhtalt seetõttu et tema tegeles mingite segaste garaažiasjade ja hoovibisnessiga, ehk et oli hoopis mujal. Mina ise olin köögis hõivatud hullu õmblemistööga (mille tulemusi siit ka muide varsti uudistada saab). Vahepeal oli mitu-mitu poolikut projekti kogunenud, mis nüüd kiiresti ära tuli lõpetada, kuna selline väljakutse ju jälle ees ootamas. Oioioi neid ideid, mis mul siin kõik praegu juba peas ringi sebivad!
Reede õhtuks saime suuremalt jaolt vana tapeedi seinast kätte. Laupäeval kooriti seinad täiesti puhtaks ja Alvar lihvis põranda ka ära. Õlitamise jäi pühapäevaks.
Jõudsin veel viimasel minutil fotokaga jaole, et kogu toa before-hetk jäädvustada. Küll mitte päris, sest osad asjad on pildistamise hetkeks toast juba välja veetud ja pildistamise hetkel valitses toas juba paras kaos, aga noh, mingi üldmulje tabasin siiski - nüüdseks juba minevikku jäänud tapeedi näiteks. Sinise toaga mul kahjuks seda ENNE-pilti teha ei õnnestunudki, kuna selle ümbertuunimine algas ju salaja, minu eest varjatult.




Ühesõnaga, siin on siis Väikepealiku tuba enne tööde alustamist:







Siin on kaks peategelast, Väikepealik ja Maris, tööhoos:









Seinad ootavad uut katet:








Põrand. Lihvitud. Õlitatud. Ilus.




Ja nüüd väike vihje selle kohta, mis siin toas edasi juhtuma hakkab. See siin pildil on nimelt Väikepealiku toa kardinate kangas. :-)

      

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar