esmaspäev, 30. aprill 2012

Kellad. Kellad. Kellad. Lähivaates.

Käekellad on ilmselgelt selle kevade trend. Vähemalt selle üle otsustades kui palju ma neid tegema olen pidanud. Panen siia mõned lähivaated nendest, mis valmis olen saanud. 1) Minu esimene katsetus - roheline. Kasutasin dekoratiivseid kive ja paelu.









2) Minu teine katsetus - universaalne must. Inspiratsiooni sain mõni aeg tagasi Maaja-Katrinile tehtud mantli tuuningust, kasutasin sama üleminekutoonidega mulineed ja pärleid. Mantel sai omal ajal selline:
Ja kell siis vastavalt niisugune:


















3) Veronika tellis käekella. Värvi ei osanud soovida, ütles ainult et peab kirju olema. No tegin siis kirju :-)


4) Ja siis tellis mu enda emme mu käest sellise kella. Ütles et hea, randmel soe. Ema tavaliselt mu käest asju ei telli, sestap oli see minu jaoks märkimisväärne vihje - teen midagi, mis mul kohe tõsiselt hästi välja tuleb. Ema tahtis punast. Sai punase. Kasutasin seekord punast toon-toonis üleminekuga mulineed ja lehe tegin reljeefse - peitsin sinna alla tüki musta vilti, et tikand kõrgem tuleks :-)













5) Ja siis, kui mu emps oli oma kellaga tööle läinud, leidus sealtki tahtjaid. Ma isegi ei tea, kes see neist naistest täpselt oli, aga punane oli temagi sooviks. Tema sai sellise, lihtsa paeltikandiga, sest see oli n.ö. kiirtellimus mille ma pidin väga ruttu valmis saama.













6) Ja no lõpuks muidugi minu VIP-klient, kolleeg Kersti Kutsekojast. Kõigepealt tellis kella oma emale. Sünnipäevaks. Sinise ja kuldsega. See tuli selline välja:
7) Ning last, but not least... Kersti tutikas iPhone tahtis ka endale "pesa" saada. Pidada olema sellistes toonides nagu diplomaadi-sinine, punane ja hõbe. Nooo, sellise asja mõtlesin siis välja :-) Voodergi sai sinine ja kinnitusnööp samuti.













Järgmine kord räägin kindlasti Maire kapsuni tuunimisest ja siis vaatab, mis edasi. Töid on ootamas küll. Kairi sõbranna mantel ja paar-kolm (jah, õigesti loetud, paar-kolm) suvist käekotti. :-)

1 kommentaar: