teisipäev, 17. jaanuar 2012

Säh sulle Hallistet!

Inimene ikka saab targemaks ja areneb iga päevaga, tuleb tunnistada. Iseendast räägin muidugi jälle, jajah. Kogu aeg teadsin, et need lahedad vigurid mida ma enda seeliku peale ja Maire kosmeetikakoti peale ja nüüd siis lõpuks Maire mantli peale kah tikkisin on Halliste arhailine tikand, aga võta näpust! Natuke guugeldamist ja tuleb välja et hoopis va mulk, sunnikas. Samas, ega ma väga palju puusse ka ei pannud, sest Mulgimaa on ju teadaolevalt see Viljandi kant ja Halliste vald asub samuti Viljadi maakonnas, aga ikkagi... Häbilugu.
See selleks. Tegelikult ma tahtsin sellest rääkida et Maire mantel, mis mu kabinetis juba augustikuust saadik rippus, tolmu kogus ja ideed ootas, on nüüd valmis.
Mul viimasel ajal kipub üldse kahte sorti tellimusi olema - ühed on need, mille kohta mul kohe idee silme ette lööb ja mille ma siis kohe valmis teen, teised on need mis seisavad ja ootavad ja seisavad ja ootavad terve igaviku, enne kui ma ühel päeval "ilmutuse" saan. Maire mantel ilmselgelt kuulus siis viimaste hulka.
Aga valmis ta sai ja selline ta välja nägi lõpuks:

Mantel eestvaates siis.

Mantel seljatagant

Ja tikandid lähemalt:


1 kommentaar: